onsdag 25 juli 2012

Dagens stabmedelm

JANSKU

Jansku är den andra från vänster. 

Vem är du?
- Jag heter Jansku och mitt ansvar underlägret är att vara partychef.

Vad har dina uppgifter varit?
 - Jag har egentligen haft tre huvuduppgifter, invigningen, lägerbålet och sedan avslutningen.

 Vad har varit det roligaste under lägret?
 - Det kan låta lite konstigt men det började att bändet som skulle spela ikväll ringde och berättade att de fått magsjuka. Så nu har vi måsta sätta ihop en hejdundrande show! Och det är roligt.

 Brukar du ha rampfeber?
 -Bara just före jag går ut på scenen, men efter det hinner jag man inte ha det mera.

 Hur brukar dina vänner beskriva dig med 3 ord?
 - Händig, läppä och allt-på-blodigt-allvar 

 ställ en fråga åt dig själv och besvara den själv
 Vad vill du/jag göra på nästa läger? 
-Vara med vuna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar